donderdag 29 april 2010

Eindelijk weer.


Eindelijk lukt het weer om te freubelen. Na 3 wkn afwezigheid ivm de operatie.
Dus hierbij mijn bijdrage voor de sketch van House of Sketches.
Een Opkikker -kaartje deze keer (hahaha wel toepasselijk voor de afgelopen 3 wkn)...

Sketch: sketch nr 22 van House of Sketches
stempel: kikker uit de Magnolia Spring-kit 2010
bloemen: floral punch nr 1
papier: uit de Scenic Route serie designed by Sarah Milne
Alles ingekleurd met derwent potloden.



Tja en ik heb mezelf maar getrakteerd voor m'n verjaardag (en door omstandigheden dus niet heb gevierd) en heb de houten doos met 72 kleuren van Derwent Coloursoft gekocht.

3 reacties:

lies zei

Wat is je kaartje leuk geworden zeg.
Ech een opkikker.

En die doos is mooi hé
Ik heb hem ook en elke kaar als ik hem pak ben ik er weer blij mee. (haha muts ben ik ook haha)

Liefs Lies

Mery zei

Eej meissie..

prachtig kaartje.. ben wel jaloers op je doos.. (klinkt dat raar zo haha)
Papier is ook mooi.. heb het twee weken gelee toevallig ook gekocht..

Liefs Mery

Linda zei

ik had het al weken in huis, maar nog niet kunnen gebruiken

Een reactie posten