vrijdag 22 januari 2010

En jaaaaaaa




Gisteravond is het bekend geworden.
Ik ben nu een officieel lid van het DT-team van House of Sketches.
We mogen elke week ons best doen om vd sketch een mooi voorbeeldkaartje te maken.
Ik vind het allemaal erg spannend en ben benieuwd wat de andere DT-leden ervan maken.
Zal soms een hele uitdaging zijn om met mijn onregelmatige werk tijd te vinden om van de sketch iets moois te maken. Maar ik ga zeker mijn best doen.
Op 28 januari moet onze eerst kaart binnen zijn bij Meryon en zal dan de 30ste op het House of Sketches blog te zien zijn.
De andere DT-leden zijn: Elly, Nyna, Ilonka en Christa.

Tot gauw weer,
gr Linda

5 reacties:

Ilonka zei

hoi Linda gefeliciteerd en heel veel plezier en sucses.

groetjes ilonka

Christa zei

hey linda van harte en heel veel suc6 groetjes christa

scrapgirlmarianne zei

Hoi,

Goed hoor meis, helemaal top!
gefeliciteerd en veel suc6 ermee!!

Groetjes marianne

lies zei

Wat leuk voor je , gefeliciteerd.

Heel veel succes,

Liefs Lies

Isabelle zei

Hey Linda,
jij ook van harte! :) Ben benieuwd wat iedereen
maakt met de eerste sketch!

Liefs, Nyna.

Een reactie posten