woensdag 6 januari 2010

Toch nog even posten.


Het stempelafdrukje is er eentje van In2Stamps (haaft Meryon gewonnen) en ik mocht er een afdrukje van gebruiken. Het papier is van de Kerstserie van Magnolia 2009. En de bloemen zijn natuurlijk gemaakt met de Floral Punch ponsen.


Afdrukje gekocht via Marktplaats. Papier gebruikt uit de magnolia kerstserie van 2009. De multi-frame van Nellie Snellen gebruikt. de bloemen met de floral punch ponsen gemaakt.



Afdrukje van Meryon gekregen. En de tekststempel ook gebruikt van haar. Papier is van Marianne Design Kerstrood. En afgemaakt met sneeuwbloemen, zelf gemaakt met ponsen van Make Me


Dit kaartje gemaakt met een afdrukje gekregen van Meryon. Uitgesneden met spellbinders nestabilities squaloped squares. Plaklintje vd Xenos gebruikt en papier vd Euroshop.


Deze kaart gemaakt met papier van Marianne Design Kerstrood. Afdrukje gekregen van Meryon. Met een spellbinders nestabilities scolloped squares uitgesneden. Afgewerkt met bloemen gemaakt met de floral punch ponsen en een plaklintje vd Xenos.



Nog een kaart gemaakt van papier van Basic Grey. STempelafdrukje heb ik van Scrapgirlmarianne gekocht. Het Labeltje heb ik gemaakt met een hoekpons geleend van Meryon. Het afdrukje heb ik met de multi-frame van Nellie Snellen uitgesneden.
De bloem gemaakt met de floral punch ponsen.



Kaart gemaakt met papier van Basic Grey.
Bloemen gemaakt met floral punch ponsen. STempelafdrukje gekregen van Meryon. ZIj heeft ook de tekst gemaakt en ik heb haar nestabilities gebruikt om alles te stansen.

2 reacties:

scrapgirlmarianne zei

Hoi,

Zo jij het veel gedaan zeg erg mooi en die bloemen blijven erg leuk!
Mooi gedaan hoor.

groetjes Marianne

Isabelle zei

Hoi Linda!
Wat een prachtige kerstkaartjes zeg. :)
Ik vind kaart 6 echt prachtig, mooie stempel!

Groetjes, Nyna.

Een reactie posten