woensdag 17 februari 2010

Sketch 11 van House of Sketches





Sketch nr 10 was wel een uitdaging. Het moest een envelop kaart worden.
Vond hem wel wat lastig te maken (maar bleek dat ik de wat moeilijkere manier had bedacht om er een envelop van te brouwen.... bij navraag kon het ook op een makkelijkere manier, maar ja toen had ik de kaart al klaar op mijn manier).

Stempel: mini edwin van Magnolia (uit de winterkit 2009/2010
papier: # 60513 Isnt it Romantic serie van Inque
Lint: van de Xenos
bloemen: de alom bekende Floral Punch nr 1 van Nellie Snellen
Plaksteentjes uit de Hobbywinkel
Ingekleurd met Derwent potloden.

6 reacties:

Isabelle zei

Hoi Linda,
onzettend lief kaartje heb je weer gemaakt!

Groetjes, Nyna.

scrapgirlmarianne zei

SUPER gemaakt helemaal top!
marianne

Mery zei

mooi, alleen tis sketch 11 lolzz..

Linda zei

Er staat toch ook sketch 11.... of ben ik gek.

Mery zei

je bent gek haha.. in je tekst onder ut kaartje staat sketch 10 lolzz.. ach maakt ut uit hahaha

Linda zei

En die had ik idd niet zo gauw gezien hahahaha

Een reactie posten