donderdag 18 februari 2010

Sketch nr 12 van House of Sketches




En gelijk ook maar sketch nr 12 posten (voor ik weer commentaar van Mery krijg van het zo laat posten van m'n kaarten...., sorry ik werk ook onregelmatig hoor en heb niet altijd de puf na avond/nachtdiensten om te posten.)
Deze keer was de opdracht wel iets makkelijker.

Stempel: digistamp van Mo Manning
Papier: # 60513 Isnt it Romantic serie van Inque
Roosjes: van de Action
Ingekleurd met Derwent potloden

Bij 25 volgers ga ik een blogcandy uitgeven...moet nog wel even bedenken wat het precies gaat worden.

5 reacties:

Isabelle zei

Hoi Linda,
wat een schatje zeg. Leuke digi heb je gebruikt!

Liefs, Nyna.

Mery zei

nou jah zeg.. ik geef nooit commentaar haha.. (je schildert me nu wel echt slecht af hoor lolzz) maar je kaart is mooi.. en een geweldige digistamp meid.. ken um ergens van..

Christa zei

mooie kaart hoor groetjes christa

Ilonka zei

hoi Linda, wat een schattig kaartje heb je gemaakt. Erg lief!!

Groetjes Ilonka

elly zei

hallo linda
wat een gaaf kaartje heb je gemaakt
echt toppie hoor


groetjes elly

Een reactie posten